Welcome to the jungle!

Toen ik dit “jungle”katoentje van ver zag liggen in de stoffenwinkel was ’t alsof ik werd aangetrokken door een magneet! Ik werd er bijna letterlijk heen gezogen! Het duurde dan ook niet lang voor ze thuis op de naaitafel belandde.
Voor dit stofje ging ik op zoek naar een hemdjurkje. (Niet dat ik zo gek ben op het naaien van hemdjes, au contraire!) De dochter staat er gewoon mooi mee, en dit stofje vroeg ook om iets stoerders vond ik. Ik ging voor het “Lanne” patroontje uit “zelfgemaakte kleertjes 3”.
Omdat de dochter wel echt een écht meisje is bracht ik hier en daar (na even twijfelen) een fushia roze accent aan. Zo kwam er een roze paspel tussen het achterpad, een roze hoekje aan de kraag en het borstzakje en de mouwen werden afgewerkt met een roze biesje. Als extraatje bracht ik ook hier en daar een dubbel, limoengroen, sierstiksel aan. Drukknoopjes werden aangebracht en een striklint toegevoegd, et voila!

En het resultaat? Dat zie je hier!

Uiteraard stonden er nog méér jurkjes op de agenda! Benieuwd dewelke? Volg dan zeker deze pagina, morgen meer daarover!
Patroon: Lanne – Zelfgemaakte kleertjes 3

Stof: Nostex, Wilrijk

7 thoughts on “Welcome to the jungle!

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

