Retro jump!

Et voila, versie twee van de jumpsuit die ik eerder maakte!

Door stofgebrek (ik dacht dat ik 1m besteld had, bleek t maar een halve te zijn. Darn! 😦 ) moest ik weer aan het puzzelen gaan.

Deze keer verlaagde ik ook het kruis met 5cm en verhoogde ik het rugpand. De pijpen werden afgewerkt met 10cm boordstof (ik sneed 5cm van de pijpen af om dit te compenseren). Het bovenstuk puzzelde ik in elkaar met een combinatie van boordstof en tricot. Tussen de knooplinten en het bovenstukje stak ik nog een stukje elastische paspel (om te verdoezelen dat ik dat stuk niet in z’n geheel kon knippen). Et voila, jumpsuit twee werd geboren voor de bijnavijfjarigedochter!

Genieten jullie lekker mee van m’n fotospam? 😉

Stof: Baba babywear (boordstof Driessen)

Patroon: eigen patroon

6 thoughts on “Retro jump!

Add yours

    1. Dankjewel! Patroontje is inderdaad zelf getekend. In weze is dat niet zo moeilijk. Een basispatroon voor shirt en broek nemen, het kruis van de broek flink laten zakken en in een boog tekenen en bovenaan teken je twee linten aan de schoudernaad.

      Like

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

