Sorry Theo & Tinny

jullie vliegen nog even terug aan de kant! Ik weet het, jullie liggen al een tijdje te wachten op knopen en een rits. En gisteren…gisteren was het bijna zover. Ik had jullie weer op tafel gelegd met de gedachte “vandaag werk ik jullie eindelijk af!” 

Tenminste, die gedachte had ik tot ik Marte haar bericht las over de Louisa/Lewis wedstrijd. Toeval wil dat ik het Louisa patroon al had klaarliggen voor de dochter.

Ik nam meteen m’n patroon erbij en las de werkbeschrijving door. Stak m’n stoffen in de wasmachine en begon als een gek te tekenen. Idee 1 maakte al snel plaats voor idee 2 en al gauw zag ik m’n “herwerkte” Louisa helemaal voor ogen.

De stofjes had ik dus al liggen (oef! dat zijn weer ettelijke dillema’s gespaard). Nog enkele bijpassende fournituren gaan bijkopen samen met de dochter deze ochtend (nee, ’t is geen blingbling geworden ๐Ÿ˜‰ ), snel naar de supermarkt en deze namiddag zat ik, met de heerlijke geur van vers stoofvlees, m’n patroon uit te tekenen.

Dadelijk genieten van dat lekkers waar ik al heel de middag op zit te kwijlen (niet letterlijk dan natuurlijk) en vanavond kan ik beginnen knippen! 

Ooooh wat vind ik dit spannend! Niet enkel dat, maar ik ben ook superbenieuwd welke creaties er nog vanonder de machines komen rollen! Doen jullie ook mee? Linkjes mag je steeds achterlaten in een reactie hieronder!

2 thoughts on “Sorry Theo & Tinny

Add yours

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

