Cherry Oh, Knot!

Het Just knot it patroon van Mind the Whale hoef ik vast niet meer te introduceren. Overal op het web zijn de knots aan het verbinden. Ik maakte eerder al een retro versie hiervan, daarover lees je alles hier

Deze keer maakte ik een versie met alles erop en eraan! De plooikes vooraan in het borststukje, de paspel, de overlap, het knopenpad (waarbij ik de ‘ordinaire’ knijpertjes subtiel verstopte met een kersenknoopje) en de voering in de rok. It’s all there! En het resultaat? Wéér een jurkje en een stralende dochter om van te genieten! Natuurlijk! 🙂

Ik hou het kort deze keer en laat jullie verder gewoon meegenieten van onze “fotoshoot” …

LINA - WIN_20160828_142607LINA - WIN_20160828_142534LINA - WIN_20160828_142634

En dan rest er mij enkel nog jullie te laten meegenieten van deze … 

Patroon: Just knot it – Mind the Whale

Stof: Merk onbekend

Knoopjes: Veritas (oude collectie)

4 thoughts on “Cherry Oh, Knot!

Add yours

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

