Terug van weg geweest…

Het is al eventjes geleden dat jullie me hier nog lazen. Niet dat ik ondertussen niets meer gedaan heb, integendeel! 

Af en toe doe ik ook wel ‘ns wat anders, al dan niet met stof en de naaimachine. Zo heb ik eindelijk ‘ns de tijd genomen om dit midcentury cocktailstoeltje volledig te strippen en herbekleden…

En ook deze set van vier kreeg een nieuwe zitting, rug en stofje…

De buffetkast die al een tijdje in m’n garage stond kreeg een stevige opknapbeurt én plekje in de woonkamer… 

Ik hielp Sam een handje met het opknappen van z’n DJ-caravan…

We gingen nog even op vakantie naar m’n zusje in Frankrijk…

En vorige week botste ik op dit überschattige stofje van Dapper (€7,95/meter), waar ik niet aan kon weerstaan. Ik bestelde gelijk de zwarte en petrol versie (aangezien ik niet kon kiezen). En na levering op het werk gisteren ging ik ’s avonds gelijk aan de slag. 

Ik vertrok opnieuw van het Izzy Top patroon (in een maatje groter deze keer gezien de dochter duidelijk weer aan het groeien is, en het kleedje voor de herfstgarderobe is). Deze keer wilde ik wel ‘ns wat anders, dus ik ging op m’n Pinterestborden op zoek naar inspiratie. Ik nam m’n patroon als basis en ging aan de slag met m’n geodriehoek en een glas…

Om uiteindelijk met een leuk kraagje te eindigen…

Het resultaat in stof ziet er zo uit…

De rest zie je later, nu is het eerst tijd om met de zoon een spelletje te spelen. Lang leve de vakantie! 

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

