Hét pied-de-pouleke

Herinner je je de veurschort nog? (over de lat chocolat zwijg ik hier wijselijk! 😉 )
Maar goed, de veurschort dus… die ligt alweer in het verleden ondertussen.
Bibi hier is een paar avondjes stil geweest om hem om te toveren tot iets moois!

Wat is het uiteindelijk geworden? Noem het maar een “semi-plooirokje”

IMG_20160322_190258

Nuja, de achterkant heeft een gedeelte plooikes op de poep en ook vooraan vind je een subtiel plooikesaccent terug. Geen idee waarom, maar toen ik dat paarse stofje zacht dat ik bij mezelf “plooikes!”, plooikes in combinatie met een mint-kleurig paspelke.
De originele knoopjes van het veurschortje hergebruikte ik ook…et voila, plooikes zijn het geworden dus!

Ik hoop dat ik (al is het maar voor sommigen onder jullie), toch een klein sprankeltje vreugde kan brengen op deze donkere dag (de dochter haar grumpy snoetje niet meegerekend dan …).

Patroon: It’s A SiwSiw Thing

Stof: Veurschortje met een paars pied-de-pouleke, Kringwinkel (voor, jawel … 3 euro!)

2 thoughts on “Hét pied-de-pouleke

Add yours

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

