Jump!suit

En dan kom je in de kringwinkel zo’n afschuwelijk (in mijn ogen dan toch), vormeloze jurk tegen. Je weet wel, zo eentje die bestaat uit meters en meters stof, elk stukje vlees van je lichaam van onder tot boven bedekt en waarvan de enige herkenbare vorm een rechthoek is …

IMG_20160317_220835 Juist, zo eentje dus! 😉

Maar dat streelzachte, heerlijk fleurige stofje …Daar kon ik dan weer NIET aan weerstaan! Het gevolg daarvan? Ik toverde dit “gedrocht” om in een heerlijke, speelse jumpsuit voor mijn vierjarige!

Na een ietwat moeilijke start (mevrouw wou een jurkje aandoen, toch geen broooeeehoooek!)…IMG_20160320_122506

…heeft ze zich toch aardig herpakt, al zeg ik het zelf! 😉

Stofje: kringwinkel

Patroon: Ottobre, zomer 3/2015: Passerine (aangepast bovenstuk)

2 thoughts on “Jump!suit

Add yours

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

